Mehanska stikala imajo rob v zraku

  17. 03. 2019

AS Celotna generacija raste na tehnologiji z zaslonom na dotik, vedno več ročnih funkcij se zamenja z vlečenjem.

V kokpitu letala - kljub velikim naložbam v raziskave na dotik, ki jih izvajajo glavni igralci - mehansko stikalo ne izgine.
Letalski kabini so dom številnih stikal, ki so oblikovani z različnimi teksturami, višinami, velikostmi in oblikami. Razlike so namerne - in piloti razvijajo "mišični spomin" med vadbo, ki je ključnega pomena za njihovo hitro in natančno uporabo kontrol v pilotski kabini.

Nekateri primeri različnih stikal vključujejo tipke za zagon avtomatiziranega postopka, preklopna stikala za vklop-izklop, vrtljiva stikala ali tipke za izbiro načina in potenciometre za fino krmiljenje.

Ko se gibanje ponovi znova in znova - kot dejanja vožnje avtomobila ali igranje melodije na klavirju - možgani shranjujejo predpomnilnik nalog za vaše mišice. "Mišični spomin" vodi do pogosto izvedenih sekvenc, ki postanejo avtomatične; oni so neverjetno učinkovita oblika učenja.
Torej, ko piloti naredijo svojo postavitev v kokpitu pred letom in postavijo pristop, uporabljajo sekvence, znane kot "tokovi" - desetine korakov iz mišičnega spomina.
Pri pretoku zrakoplova se pilotova roka drži ustaljenega vzorca na kontrolnikih zrakoplova. Nekateri piloti poročajo, da lahko še vedno ponavljajo tokove, ki so se jih naučili 30 let prej, med usposabljanjem.

Mehanska stikala so razvrščena v vrstnem redu, ki podpira te tokove; tako da lahko pilot dokonča kompleksne sekvence v sekundah - potegne ročice, preklopi stikala, vrtiš ključe in pritisneš na plin. Vsako dejanje je nagrajeno z mehanskim gibanjem ali zvokom.
Obstaja tudi vprašanje turbulence. Vsakdo, ki se je s tablico potrudil na neusmiljeni vožnji z vlakom, lahko oceni, kako lahko turbulenca ogrozi varnost letenja. Če pijete med letom, si zamislite, da bi poskusili uporabiti zaslon na dotik - pilot, katerega glava se udarja po stropu, lahko še vedno prilagodi stikala in gumbe varno in brez napak, tudi v turbulencah.

V najslabšem primeru izrednega dogodka je ključnega pomena pilotov mišični spomin - skupaj z otipno povratno zanko, ki jo dajejo mehanska stikala. To je spomin, ki pilotu prinese roko na pravo mesto, ko je to potrebno, tudi brez pogleda. Ko vržete nekaj ducatov stikal - hitro - v sili, je povratna zanka stikala ključnega pomena. In vrženo stikalo je mogoče hitro preveriti le s hitrim pogledom.
Skupaj z zunanjo možnostjo okvare računalnika - kaj se zgodi, če se zaslon na dotik »zruši«? - tradicionalna stikala imajo očitno prednost.
Čeprav se tehnologija vedno razvija, v letalskih aplikacijah je prva prednostna naloga varnost in zanesljivost. Stikala, kot so tista, ki jih Nexus dobavlja letalski industriji, so se znova in znova dokazala.

Na primer, Electronic Hardware Company iz New Yorka dobavlja največjo paleto letalskih vesoljskih plastičnih gumbov, gumijastih plastičnih gumbov, instrumentov in vojaških gumbov v ZDA. Njeni distributerji v ZDA vključujejo družbo Associated Aircraft Supply Company in Align Aerospace.
Nexus dobavlja izdelke EHC v Združenem kraljestvu, na Irskem in v Evropi ter lahko sodeluje z inženirji in oblikovalci za konfiguracijo popolne rešitve.
Za ogled naših izdelkov EHC kliknite tukaj http://nexuscomponents.co.uk/Proizvajalci/Proizvodi/EHC


Foto: Blake Guidry na Unsplash